mandag 11. august 2008

Moss

Jeg har vært og shoppet litt giej i dag, og nå er vel kontonen ganske tom... Ikke langt ifra i hvertfall. Uannsett så fant jeg mye jeg syntes var fint. Elsker når høstvarene kommer, for da er det alltid noe fint å finne. Jeg kjøpte tre truser fra Gina Tricot til tre for 129, lilla leggings og skjørt, armbånd fra Bianco og hårspenner fra H&M.
Disse skoene falt jeg bare helt pladask for! Utrolig gode å ha på seg er de også. Svarte høye sko får jeg aldri nok av, så disse kommer de å passe perfekt inn i samlingen. Fine både til hverdags og til pent. Jeg kjøpte egentlig også et leopardskjerf som jeg da selvfølgelig glemte å ta bilde av, men men..
Nå skal jeg legge meg litt på sofaen og slappe av i shoppingmuskelen før jeg begir meg videre på trening. Regner med å kjøre på en et skikkelig styrketreningsprogram, siden jeg føler kroppen han blitt litt slapp i løpet av sommeren. Hva skal du i kveld?

Ingen kommentarer: