lørdag 30. august 2008

Lørdag


Litt klær som jeg skal gi bort til fattige barn et eller annet sted. Kanskje ikke så mye, men det ble i alle fall ryddig hos meg!

Endelig er det lørdag, og jeg skal ikke drikke en eneste dråpe alkohol denne helgen i det hele tatt, noe jeg i grunn synes er ganske så deilig. Jeg har festet hver eneste lørdag så lenge jeg kan huske, i alle fall hele sommeren, så nå bli det en liten pause. Jeg har allerede ryddet skapet og komoden min og funnet de klærne jeg ikke lenge passer eller vil ha. Nå er alt ryddig, så får vi se hvor lenge det varer.

Senere i dag skal jeg på trening og deretter en tur til Moss sammen med Charlotte. Jeg orker ikke å shoppe i Fredrikstad lenger, for det er jo aldri noe som helst fint å finne. Mens moss derimot har en mye bedre H&M pluss at de har Gina Tricot - en av mine favoritter.

Først og fremst nå skal jeg gjøre meg ferdig med ryddingen før jeg får på meg litt klær og kommer meg ut av huset.

Jeg kan virkelig ikke beskrive følelsen av å være hjemme og å være ren igjen. Jeg hater å ikke få dusjet hver dag, så i går skrubbet jeg hele kroppen min, for å ikke virke så ekkel. Men nå er jeg i alle fall ren igjen!

Ingen kommentarer: