torsdag 14. august 2008

Home

Jeg er nå hjemme igjen, og det har vært dårlig med updates de siste dagene. Sorry. Men nå er jeg tilbake igjen og skal fortelle litt om mine siste dager. På tirsdag var jeg og Charlotte ute og shoppet hele dagen og på kvelden var vi på Aker Brygge og spiste litt. Senere på kvelden så vi filmen Skeleton Key som av en eller annen grunn var skummel samtidig som den ikke var det. Hehe.

I går gikk vi bare rundt og tittet litt frem til Daniel, Henrik og Håkon kom innover. Vi brukte typ en halvtime for å finne frem til leiligheten til søsteren til Charlotte. Så sinnsykt mye mer tungvindt det er å kjøre bil i Oslo enn feks buss eller t-bane! Senere på kvelden grillet vi og slappet av bare. Vi var også ute og gikk en tur, og jeg klarte da selvfølgelig å tryne og ødelegge yndlingsbuksa mi. Buhu!

Om ikke lenge skal jeg hoppe i dusjen for så å dra til banken for å skaffe meg et nytt bankkort og dra på Carlings for å klage på den nye skinnjakka mi. Begge knappene til lomme har fallt av, og det synes jeg er litt dårlig når den tross alt er helt ny!




Ingen kommentarer: