onsdag 20. august 2008

Lekser


Det skal ikke så mye til før man ser litt smartere ut. Briller pleier i hvert fall å fungere bra! (Det er kanskje en fordel å ha dårlig syn hvis man skal ha det da. Det er nok av dem som bare kjøper briller fordi det er in akkurat nå)

Nå har leksene startet for fullt, og jeg merker jeg blir lett irritabel. Bare i stad når jeg satt med noen fysikkoppgaver også fikk jeg ikke til. Det gikk to timer før jeg endel fikk det til, ikke at jeg satt og holdt på med dem så lenge, men jeg jeg hater å ikke få til. Hehe.

Nå må jeg notere litt i biologi, siden vi skal på 3-dagers ekskusjon fra onsdag til fredag neste uke, så det gjelder å kunne litt på forhånd. Eller det går vel mest på at jeg hater å stå der som et spørsmålstegn og ikke forstå hva de snakker om. Tror det kan bli litt gøy, ikke at jeg er skogens kvinnne, men på sin måte er det også litt interessant.

I dag skal jeg legge meg tidlig, siden jeg har lagt meg sent flere dager nå, så skl bli godt med en lang natts søvn.

Ingen kommentarer: