torsdag 21. august 2008

Særemne


Jeg er hjemme fra skolen og supertrøtt. Når jeg våknet i morges orker jeg nesten ikke å stå opp, men noen forsentkomminger skal det ikke bli noe av i år. Jeg fikk selvfølgelig ikke lagt meg tidlig i går som planlagt heller, så jeg får gjøre det i dag i stedet. (Hvis jeg klarer. Hehe.)

Nå har jeg tenkt til å slenge meg ned på sofaen og lese litt, slik at jeg blir ferdig med bøkene tiol særemne litt tidlig. Jeg har på følelsen at særemnet kommer til å bli vanskelig, men jeg har ikke noe annet valg. Vi hadde egentlig mulighet til å velge Holbergprisen som et særemne i stedet for det vanlige fordypningsemnet, men jeeg har funnet ut at det kommer til å bli me jobb og at jeg liker best å jobbe alene. Når man jobber med Holbergprisen må man jobbe i grupper, noe jeg ikke er så voldsomt glad i. Så jeg har valgt å lese tre bøker av Lars Saabye Christensen: Beatles, Halvbroren og Maskeblomstfamilien. De to siste har jeg leste en gang før, men jeg må lese dem igjen ettersom det er såpass lenge siden.

Ingen kommentarer: