tirsdag 24. juni 2008

Amy

Jeg leste nå at Amy Winehouse ikke lider av tuberkulose allikevel. Det hadde bare vært helt sykt, med tanke på at vi faktisk lever i 2008! Hun har visst noe som heterlungeemfysen, men som ikke er dødelig. Den jenta bør nok kanskje endre livsstil snart, før hun tar livet av seg selv.

Akkurat nå kjeder jeg meg ganske bra. Har faktisk sett på tv i over en time nå, noe som ikke ligner meg. Og en hel episode av Oprah er vel heller ikke helt meg. Men nå får jeg snart besøk av Adriane. Vi har planer om å sjekke ut den nye tvserien på tv2, Private Practice. Hovedpersonen i serien er Kate Walsh og er en av mine favoritter fra serien Grey's Anatomy.

Det er virkelig ikke ofte jeg synes det er pent med rødt hår, men hvor fint er det ikke på Kate Walsh?! Dødsfint synes nå jeg.

Ingen kommentarer: