torsdag 5. juni 2008

Trøttaste

Nå er jeg egentlig veldig trøtt, men tenkte jeg skulle legge inn et aller siste innlegg før jeg legger meg i dag. Må si jeg har litt dårlig samvittighet for lite oppdateringer idet siste, så får håpe på litt regn så jeg får bedre tid til blogging. Hehe.
Har også gjort en litt god gjerning i dag også, eller, det blir vel nesten i morgen da, men skal hvertfall gi bort mitt gamle kamera til Jonas. Siden han ikke har kamera og jeg fikk pappas gamle, synes jeg at jeg kunne være litt snill å gi det bort, så lenge jeg ikke bruker det.
Åh, jeg er så dum nå, for jeg vet så godt at jeg må stå opp kl halv syv igjen, og når jeg våkner da kommer jeg til å være drittrøtt. Æsj! Verste vett. Er så mye bedre når man har sovet en lang og god natt. Så får vel legge meg nå før det blir altfor altfor sent.
Night//Sandra

Ingen kommentarer: