søndag 15. juni 2008

Familieselskap

God morgen!
Nå er det snart dags for familieselskap med Oles familie, og jeg har faktisk litt angst. Jeg kan vel ikke si at det hjelper stort at jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg, og at det jeg har på meg nå bare er kjedelig og teit. Ah! Enkelte dager vet man bare ikke hva man skal ha på seg, uannsett hvor mye klær man har.

Vi fikk ikke vært på Sex og Singelliv filmen i går, siden vi ble hos Silje hele kvelden i stedet, så får vel satse på å se den en annen dag i stedet. Jeg har fri fra skolen hele denne uka, så blir vel masse tid til kino og sånn.

Siden jeg har et så superrotete rom nå, så får jeg vel nesten rydde litt. Uff, som det ser ut. Jeg kan liksom ikke helt forstå hvor alt sammen kommer fra. Hehe! det er jo egentlig litt gøy å rydde også, hvertfall når det ser bra ut etterpå, men nå er det bare litt smårot, så blir ikke en skikkelig ryddings hvor man kaster gamle ting og sånt. Det er hvertfall den type rydding jeg liker best. Men får vel ta en slik en snart en dag også vel, men får vel først starte med litt smårot, før jeg må dra videre!
//Sandra

Ingen kommentarer: