fredag 13. juni 2008

Chinos&Converse

Nå er jeg hjemme igjen etter min og Oles lille tur til Oslo. Er faktisk hjemme i mitt eget hus for en gangs skyld også, og skal sove her i natt. Fikk også selvfølgelig kjøpt noen ting også; en chinos fra Gina Tricot og et par hvite Converse. Skoene fant jeg egentlig i Bogstadveien, men så tenkte jeg at de fant jeg sikkert senere, men neida, når jeg endelig skulle kjøpe dem, hadde de ikke min størrelse. Så dette endte med at vi måtte gå i 4-5 skobutikker, før vi endelig fant størrelse 37. Og når jeg hadde kjøpt den, var det kun fem minutter til toget gikk, så vi bestemte oss for å løpe alt vi kunne for å rekke det. Men akkurat da vi nådde frem, kjørte toget avgårde. Fy, så irritert jeg ble. Hadde faktisk ofret mye på den løpeturen, ved blant annet å løpe på en syklist og med mange gnagsår. Vi ble derfor sittende på Oslo S en time for å vente på neste tog. Det er en ting jeg ikke kan fordra ved det stedet, og det er at jeg ALDRI finnet ut hvor toalettet er. Jeg fant det til slutt etter et kvarters leting, men er det virkelig nødvendig å gjemme det så godt?!

Og nå er jeg da hjemme med mine nye klær og gnagsår. Shit happens. Senere i kveld skal jeg være sammen med Karina, hvor vi skal teste ut mitt nye SingStar-spill.

Nå er det dags fot litt rydding, før jeg skal spise.

//Sandra

Min nye bukse fra Gina Tricot

Mine nye Converse

Ingen kommentarer: