onsdag 18. juni 2008

Jentekveld

Arbeidsdagen er over og føttene mine verker. Det ble ikke noe av klasseavslutningen på hytta til Ida, på grunn av det dårlige været. Bajs. Så vi skal derfor ta en liten jentekveld hos Adriane med meg, Charlotte og Karina. Jeg hørte rykter om baking av kake der også, så det blir bare å glede seg!

Det har egentlig vært en ganske kjedelig dag i dag, med lite å gjøre på jobben, grunnet at det er superlangdag i morgen, og alle venter derfor på salget + dårlig vær! Men det er jo også en god anlending til å bruke de nye gummistøvlene mine da! hehe. Det skulle visst regne mye i morgen også, så det er bare å glede seg.

Bladet People har også for tiden sin kåring av 2008's heiteste ungkarer, men jeg personlig ble ikke så imponert av noen av dem. Mye kanskje på grunn av at Leonardo DiCaprio ligger mitt hjerte nærmest. Men neiiiiida, han har stadig nye, pene modellkjærester, så jeg burde vel ha gitt opp for lengst! Hihi.

Men nå blir jeg straks hentet. Hej så lenge!

Ingen kommentarer: