fredag 20. juni 2008

God natt

Jeg er nå hjemme og skal egentlig hoppe til køys, men jeg får meg liksom ikke til å gjøre det. Jeg så nå nettopp en så fantastisk morsom film på Facebook, hvor det er en jente som disser alle de fjortissene med masse sminke og stort hår. Veldig bra! Hun fikk virkelig sagt på en måte uten at det ble teit.
Har nå vært en tur hos Charlotte hvor vi spiste taco og så dro opp i Torvbyen for å sjekke ut litt ulike parfymer. Det er jo ikke så lett å vite hva man skal bestille uten at man vet helt hvordan det lukter. Jeg synes virkelig synd på alle de som måtte jobbe sent i dag, siden senteret var åpent helt til klokken tolv. Det skulle jo nesten ikke vært lov!
Jeg har litt dårlig samvittighet om dagen, siden jeg hele tiden glemmer å ta med meg kameraet mitt, har glemt å lade batteriet eller minnekortet står fast i datamaskinen. Rett og slett et lite surrehode! Men nå er det skjerpings! Så derfor er det litt dårlige bilder under, siden de er tatt med et mobilkamera.
Men jeg får vel komme meg i seng, for jeg skal tidlig opp i morgen på grunn av skoleavslutning og utdeling av vitnemål! God natt!
Litt bilder fra jentekvelden i går.
Meg og Charlotte som kaster oss over geleen

Karina

Adriane

Ingen kommentarer: