torsdag 19. juni 2008

Kina

Først nå kom jeg hjem etter en liten jentekveld, som var veldig koselig. Vi bakte brownies og en eplekake uten epler, siden jeg ikke liker epler! Vi ble lenge sittende å prate om å alt og ingen ting, og fant ut hvor kjedelig egentlig vanlige charterturer er. Hvorfor ikke finne på noe litt annerledes som Kina eller India, feks? Så jeg ble ganske fristet til å spare masse penger for å gjøre noe litt annerledes for en gangs skyld. Det er kanskje ikke alltid like kult å reise til et sted der man møter naboen?! Det synes i hvertfall ikke jeg. Men foreløpig hadde det kanskje vært lurt med en litt fast jobb før jeg setter i gang med å legge planer. Planen nå er først og fremst å legge meg, så blogges vi i morgen!

Sweet dreams.

Hello Kitty er hvertfall det første jeg tenker på når jeg ser for meg Kina. Hihi!

Ingen kommentarer: