lørdag 14. juni 2008

Lørdag

I dag er det lørdag og jeg har ligget lenge i sengen i dag. Jeg har også tatt på meg de nye chinosene, og jeg bare digger dem! Jeg har prøvd å lete litt etter mulige annosører for bloggen i dag, men det ser ikke ut til å være så lett. Vet Lindex har noe opplegg for dette, men hvor relevant det er, er jeg litt usikker på.

Nå prøver jeg å lete etter et program til telefonen min, slik at jeg lettere kan skrive meldinger. Jeg har en HTC Touch, hvor det ikke er noe tastatur, så jeg må derfor skrive med en liten pinne. Noe som kan være vanvittig irriterende. Så derfor leter jeg etter det programmet som gjør at det kommer opp et stort T9-tastatur på skjermen. Siden jeg er så glad i telefonen min og den egentlig ikke er så gammel heller, har jeg veldig lite lyst til å selge den, så jeg får bare fortsette å lete.

Senere i dag skal jeg ut med mamma og pappa for å kjøpe meg et par nye løpesko. Jeg fikk nettopp beskjed av gymlæreren min om at jeg hadde for dårlige sko, og dette kanskje også var grunnen til senebetennelsen min, så da trenger jeg et par nye! Hadde kanskje vært fint med et par som var rosa eller lilla. Jeg har hvertfall sett fler som har det, og det er egentlig ganske fancy! Tror jeg har blitt helt hekta på sko i det siste. Har i alle fall stadig lyst på et nytt par. Hehe!

//Sandra

Disse kunne kanskje vært litt fine?

Ingen kommentarer: