torsdag 19. juni 2008

Luksus vs. Budsjett

Jeg har nå testet ut to ulike hårspayer siden jeg aldri finner den rette for mitt hår. Men nå er de her, men i to forskjellige prisklasser. Jeg personlig er ikke så glad i å bruke hårspray, siden håret virker så kunstig og stivt. Men med disse to kan man nesten ikke kjenne sprayen i det hele tatt, samtidig som holdet i håret varer lenge.
Sprayen fra KMS maximum hold er den dyre. Den koster mellom 100 og 200kr, men den er allikevel drøy og gir håret et godt hold.

Got2b sparkling shine koster mellom 50 og 80kr, og er personlig min favoritt. Jeg har ikke sett noe til skimmeret som egentlig er med, men det er sikkert like greit, for det kan se litt harry ut med for mye glitter og stas.

Begge produktene passer godt for seg som har slett og glatt hår.


Ingen kommentarer: