fredag 13. juni 2008

Oslo

Nå er jeg på vei til å gjøre meg klar for en liten tur til Oslo, men regnet pøser ned, og det plager meg! Hater å styre rundt med paraplyer osv. Men det er jo også en god unnskyldning for å gå rundt i butikker.
Jeg vil vil vil finne nye sandaler i dag, og en ny veske også kanskje? Hehe. Da hadde hvertfall jeg blitt i 110. Jeg finner på en måte aldri vesker jeg faller 100 prosent for, eller det går hvertfall mange år mellom de gangene. Sist jeg gjorde det var i København for to eller tre år siden, og det var en skinnveske fra H&M. Men jeg begynner å bli litt lei av den, selvom det fortsatt er min favorittveske, men nå vil jeg ha litt variasjon. Og i tillegg føler jeg ikke for å bruke mange tusenlapper heller, jeg synes det kan være litt unødvendig siden jeg så ofte bytter.
Vet ikke hva jeg skal ha på meg heller. Jeg kan ikke tenke meg noe mer plagsomt enn det, for da ender det med at jeg står og glor inn i skapet mitt uten å finne noen ting. Usj. Men har litt sminking og ordning av hår å gjøre.

//Sandra

Ingen kommentarer: