mandag 16. juni 2008

Go Bella!

Oppdaget nå at Blondinbella har åpnet sin egen Web-butikk. Fancy eller hva? Den jenta sitter ikke mye rolig hvertfall. Stadig prosjekter på gang, og jeg beundrer henne for det! Siden heter www.bellme.se og det selges kun en vare per dag, men til lavere priser enn det butikkene har å tilby. Absolutt noe å holde seg oppdatert på, synes nå jeg. Dagens vare parfymen Miss Dior Chérie, en veldig god parfyme.

Nå er hele rommet mitt helt strøkent, så jeg har en supergod samvittighet nå. Det eneste som mangler er en tur på Spenst og trene litt styrketrening, så blir alt perfekt! Jeg må vel kanskje prøve å få gjort noe sosialt i dag også, ellers flyr jeg sikkert på veggen, etter å ha vært alene hele dagen(!) Men først av alt litt avslapning og lage litt middag til meg og pappaen min.

Ingen kommentarer: