onsdag 11. juni 2008

Første dag på jobb

Først nå våknet jeg etter å ha sovet flere timer i strekk. Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så trøtt av kun litt jobbing og skole. Men har i hvertfall hatt min første dag på jobb på B-young i dag, og det gikk vel sånn passe greit. Og jeg har rett og slett gått så mye rundt i dag, at stoffet i favoritt ballerinaskoene mine har begynt å løsne(!) Håper virkelig ikke de blir mer ødelagt, for de skoene elsker jeg! Skal nå bort til Ole igjen, og prøve å holde meg våken litt utover kvelden. Pollenallergien tar visst helt knekken på min våkenhet, kan jo faktisk sove opptil flere timer midt på dagen og i tillegg sove en hel natt. Rart!
I dag har mammaen min vært så snill og kjøpt en kjempefin hvit pique t-skjorte til meg også, så det ble jeg veldig glad for. Tok også med meg en ola-tights med meg hjem fra jobb også. Egentlig ganske kul, passer hvertfall godt til mye!
//Sandra

Ingen kommentarer: