tirsdag 10. juni 2008

Ny hårføner

Endelig er det kveld igjen, og som vanlig er jeg supertrøtt. Var på en liten handletur med mammaen min i stad for å kjøpe en ny hårføner og noen badehåndkler. Kjøpte et rosa og et rødt håndkle fra Benetton. Veldig fine i grunn, store og gode hvertfall! En føner ble det jo også. Trengte faktisk dette, ettersom jeg og mamma deler, er vi avhengig av at feks jeg ikke kan ta den med dersom jeg reiser bort, siden hun bruker den, og derfor kunne det være kjekt med to, så nå har jeg da min egen. Digg!
Skal straks hoppe til køys nå, bare neglene mine straks tørker. Siden jeg skal på jobb rett etter skolen i morgen, lakkerte jeg neglene mine nå. Man kan jo ikke gå rundt med avflasset negllakk heller. Det liker i hvertfall ikke jeg. Siden jeg da ikke er hjemme igjen før sekstiden på kvelden, blir det nok en litt sen update!
//Sandra
Dette er den hårføneren jeg kjøpte meg. SalonDry Control heter den og er fra Philips.

Ingen kommentarer: