tirsdag 17. juni 2008

Blogger verdt å lese

Hver dag har jeg faste blogger jeg er innom hver dag. Jeg må si at jeg er mest fan av svenske blogger. De har som regel litt mer å skrive om, hvertfall innen de områdene jeg interesserer meg for. Her er hvertfall litt om de bloggene jeg liker aller best:
Denne jenta skriver om sine innkjøp av dyre merkeklær og hva hun spiser til de ulike måltidene. Man skulle jo egentlig tro at dette ikke vil bry noen, men tro det eller ei; det fenger! Hun er også medlem av MUF som er tilsvarende norges Unge Høyre - altså hun er ingen dum blondie.

Dette er en profesjonell blogg, hvor Elin Kling skriver om hennes forhold til mote og kjendisfeste hun er på. I grunn ganske morsomt å lese og å se alle de kule antrekkene hun kjøper i New York.
Denne jenta skirver som regel kun om antrekkene sine og de to hundene hun eier, Bianca og Charlie. Dette blir kanskje litt trøttsomt i lengden, men jeg leser dette allikevel. En jordnær jente er det i alle fall!

Dette er en av de litt eldre som benytter seg av fritiden som mor, ved å blogge litt. Hun kommer ofte med litt tips og triks om klær og mote og finner ofte frem ulike saker og ting, andre ikke hadde kommet på en gang.


Ingen kommentarer: