tirsdag 17. juni 2008

Kreta

Nå er det ikke lenge igjen til jeg og mine venninner reiser til Kreta, så jeg har funnet ut at jeg virkelig må kjøre på med styrketrening og sunn mat disse to ukene. Som det surrehodet jeg er, kommer jeg alltid på slike ting helt på slutten, så rekker aldri å få gjort noe med det jeg lenge har hatt lyst til å gjøre. Dumt! Så nå er jeg lur og begynner å trene tidligere og spise sunn mat. Men med tanke på det begynte jeg egentlig litt dårlig i dag, med å kaste i meg en sjokoladebolle med en gang jeg våknet. Dumme dumme Sandra!

Så for å gjøre det hele godt igjen tenker jeg å ta 20min på crosstrainermaskin, styrkeprogrammet mitt med diverse vekter og maskiner og 30min på trappemaskin. Tror nok dette vil holde for denne dagen. Og etter det satser jeg på å drikke en smoothie eller noe, det funker hvertfall veldig bra etter trening. Når jeg trener pleier jeg ofte å ta mer i enn det kroppen min er vandt til, så jeg pleier å bli svimmel og lignende, så det passer perfekt med en smoothie som er fullspekket med masse fruktsukker, slik at kroppen kommer seg raskt igjen.

Og til slutt litt om min reise til Kreta: Vi har bestilt en ettroms leilighet i Platanias på et kjempefint hotell som heter Troulakis Village. Vi bestilte dette allerede i januar, og var derfor så heldig å få en overkommelig pris og et fint sted å bo. Rett og slett et lite kupp, vil jeg nå si! hehe. Vi reiser torsdag 26. Juni og blir borte en uke, så jeg får se hvordan jeg skal gjøre det med bloggingen, men får satse på at det finnes data på hotellet eller nettcafeer der.

Men nå venter spenst på meg, Hejdå så lenge!

1 kommentar:

Celine Maria sa...

Kul blogg.
Sjekk ut min =P