lørdag 7. juni 2008

Sol, sol, sol

I dag har jeg, Karina og Jonas vært på Hvaler hvor Eugen bor. Der har vi ligget ved vannet hele dagen og solt oss. Jeg badet også litt for en gangs skyld, noe jeg ikke så altfor ofte gjør. Fikk også tatt i bruk min nye bikini som jeg er veldig fornøyd med! Har fått litt farge på kroppen nå også, så da er jeg fornøyd. Nå kan jeg endelig legge bort faktor 30, ettersom jeg har fått litt grunnlag, og sjansene for å bli solbrent minker. Good!
For en gangs skyld så grillet vi ikke i dag heller, noe jeg er glad for. Merker det har blitt altfor mye pølsespising i det siste, og det er litt kjedelig å bli lei grilling tidlig i juni. Vi kjøpte kun et brød som vi skar opp og litt pålegg, noe som funket veldig greit. Er jo litt lurt å tenke på figuren selvom man er ute og koser seg!
Nå skal jeg straks hoppe i dusjen for så å dra videre til Jonas hvor vi skal vorse litt. Tror ikke jeg skal dra videre til festen hvor de andre skal, for jeg er ikke helt i festmood i dag. Så derfor har jeg planer om å ta bilen og deretter dra til Ole, hvor jeg helt sikkert ender opp denne lørdagsnatten også. Fant ut at jeg har en kjole jeg kun har brukt en gang, men som jeg liker veldig godt, som jeg kunne ha på meg i dag! Liker den følelsen av å finne klær i skapet man egentlig hadde glemt.
Men got to go.
//Sandra

Jonas og meg

Deilige meloner.. selvom jeg er allergisk da(!)

Ingen kommentarer: