torsdag 5. juni 2008

Våken igjen

Endelig har jeg våknet igjen etter å ha sovet i nesten tre timer(!). Er egentlig helt slækk, men må bare ta meg sammen.Skal en tur ut til Ole nå og sleken der. Koselig! Har i grunn planer om å legge meg tidlig også, for en gangs skyld, så jeg ikke blir så trøtt i helgen. Trør jeg skal prøve å få tak i en caps også, for å sovne i sola er ikke helt min greie. Ender alltid med at jeg får vondt i hodet, og det er jeg så lei av, og da må jeg sove i mange timer før det går over igjen. Er flere som har prøvd å få kontakt med meg mens jeg sov i stad, men siden jeg da er helt i koma, svarer jeg i søvne og ikke aner hva jeg har sagt når jeg våkner.
Det verste som har hendt mens jeg sover er den gangen jeg gikk og dusjen i søvne(!) Det var bare helt sykt. Kan vel ikke si det er helt normalt å gjøre slike ting mens man sover. Har også ringt og sendt meldinger i søvne + tatt ned bilder fra veggen. Sykt! Men men, får håpe jeg vokser det av meg etterhvert, men det er jo litt morsomt også da. Man får hvertfall masse å le av! hehe.
//Sandra

Ingen kommentarer: