onsdag 11. juni 2008

Gangs of New York

Nå har jeg planer om å legge meg igjen og se på filmen Gangs of New York, som jeg ikke har sett før. Egentlig helt utrolig siden min sanne drøm, Leonardo DiCaprio spiller i den. Men men. I morgen er det ikke vanlig skole, så vi skal på en omvisning på Fredrikstad Stadion, noe jeg i grunn har lite lyst til, siden jeg har svært lite til overs for fotball. Det kommer vel egentlig av at jeg ikke skjønner noe av spillet og hver gang jeg må spille fotball får jeg alltid en ball i hodet. Bajs! Får satse på å finne på noe sprell, slik at det blir litt morsomt allikevel. Fungerer hvertfall alltid for meg!
//Sandra

Et minne fra sommeren i fjor, hvor vi var ute hos Eugen og badet. En av de siste dagene vi var ute og badet som Michael var med også. Han har vært i Seattle snart et år, og 26. juni kommer han hjem igjen. Vi gleder oss!

Ingen kommentarer: