mandag 23. juni 2008

Shopping

Det har vært dårlig med updates i dag, men dette er på grunn av at jeg av en eller annen grunn kastet opp til morgenen i dag, og har følte meg litt rar i kroppen etter det. Så ahr ligget en del på sofaen den siste timen.

Tidligere i dag var jeg ute og handlet litt med moren min. Sden jeg reiser på torsdag, var det en del ting vi fant ut at jeg kanskje trengte litt. Så det ble noen boksere, en topp og et undertøyssett, veldig søtt.

Senere i kveld skal jeg ut og gå en tur med Christian Fredrik. Alltid like hyggelig! Det blir nok litt prating om siste sladder +++. Jeg må huske å lakkere tærne mine også, for avflasset negllakk er vel ikke akkurat av det peneste. Jeg så i stad at Dior hadde kommet med nye negllakker nå, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke er så innmari fan av gull og bronsefarget negllakk. Føler at det nesten ser litt urent ut på en måte. Jeg synes hvertfall at det er penest med helt klare farger uten noe glitter og stas. Det gir hvertfall en veldig pen og velstelt look.

//Sandra

Blomstrete topp, BikBok 199kr

Boksere, BikBok 49kr per stk. Disse er bare superherlig, jeg har mange par!

Undertøy. H&M, husker ikke helt prisen.

Ingen kommentarer: