fredag 6. juni 2008

Perfekt dag

Har sovet helt til klokken ti i dag, noe som var superdeilig. Skal ikke på skolen før klokken tolv, så har god tid til å ordne meg og gjøre akkurat det jeg vil på. Det er kjempevarmt ute i dag også, så skal prøve å få med pappaen min ut på en liten båttur. Er mye deiligere enn å sitte stille på verandaen, for da kjenner man ikke at man blir så varm og i tillegg kan man jo bade også. Har funnet ut at jeg må ut og shoppe litt en dag også, men da ikke i Fredrikstad da. For jeg har nesten ingen fine sommerklær, eller hvertfall slike som jeg har lyst på. Hadde i grunn vært fint med et blomstrete skjørt med høyt liv og en fotsid kjole. Tror det kan være fint til sommerbrun hud!
//Sandra

Se på disse supersøte skjørtene fra MiuMiu. Sånn vil jeg ha!

Ingen kommentarer: