torsdag 12. juni 2008

Booring

Nå har jeg ike fått blogget noe siden i går, siden når jeg kom hjem, hadde jeg ikke internett. Det holdt rett og slett på å klikke for meg, for hver gang jeg ikke har internett, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hehe. I hvertfall så har jeg tilbragt dagen med først å ta turen til Fredrikstad Stadion hvor jeg på veien så at Dus&Sus og resten av det bygget stod i fyr og flamme. Ble nesten litt lei meg der jeg stod, siden det er så koselig der, og det kommer helt sikkert til å ta litt tid før det blir bygget opp og ordnet igjen.

Senere ble vi guidet rundt på stadion og hørte på noen som snakket, men dette var så sinnsykt kjedelig, at Jeg, Caroline, Charlotte og Karina tok turen til Verdensspeilet. Det spiste vi gratinert ciabatta, som var utrolig godt, men altfor mye mat. Hehe! Så jeg går egentlig rundt og er fortsatt mett selvom jeg ikke har spist siden klokken tolv.

Nå straks jeg skal ta turen til Spenst, hvor jeg skal trene litt styrketrening. Jeg har ikke trent på litt over en uke nå, noe jeg har litt dårlig samvittighet for, men siden jeg har hatt så mye hodepine, har jeg ikke kunnet trene. Men men, sånt skjer. Kan bare ikke forstå hva all den hodepinen min kommer fra, for det er ikke migrene og det er heller ikke noe fast mønster. Rart!

//Sandra

Brannen i stad

Åh, som vi kjedet oss!


Ingen kommentarer: