mandag 9. juni 2008

Sillycone valley

Jeg har nå sett på et program jeg fant på You Tube som heter Scandal Beauties, og jeg blir helt sjokkert over hvor langt enkelte mennesker vil gå for å bli kjent. Jeg kan bare simpelten ikke forstå hvorfor helt normale jenter er villige til å legge seg under kniven for større pupper, rumpe, lepper osv. for å komme i media. Og hvor mange av disse blir egentlig "ekte" kjendiser som tjener penger slik at man kan leve av kroppen sin? Jeg synes det er så trist å se, spesielt alle de jentene som er dumme nok til å gjøre dette. Jeg har jo selvfølgelig en forståelse for de som lar seg opperere fordi de plages over kroppen sin, slik at det går utover livet deres.
Har også fått høre at dersom man stiller på forsiden av Vi Menn, blir man sponset med et par silikonpupper. Sykt synes nå jeg. Etter min mening, er det ikke så veldig pent heller, men det får være hver enkelts mening. Det er tillegg en viss risiko med disse implantatene, ved at man feks ikke kan amme dersom man blir gravid og de kan også sprekke. Jeg kjenner hvertfall at jeg får veldig vondt, når jeg tenker på alle de smertene dette medfører. Jeg vil hvertfall anbefale å se den lille filmsnutten.
Implantater er for tiden litt ut også. Jeg har på følelsen av silikon var et typisk 90-talls/ tidlig 20-talls fenomen som har egynt å dabbe av, men vi skal vel ikke vente lenge før det kommer noe mer oppsiktsvekkende.
Hva synes du om silikonpupper?
Lene Alexandra Øyen med noen gigantiske implantater.

Jeg er faktisk overrasket over hvor smart Paris Hilton kan være til tider. En er hvertfall en av de som ikke gjør som alle andre, men velger å være fornøyd med kroppen sin. You go girl!

Ingen kommentarer: