tirsdag 3. juni 2008

Masse nye bilder

Nå er det vanlig skole igjen, men som vanlig har jeg ikke noe å gjøre. Men greit nok, da kan jeg sjekke ut blogger og blogge litt i stedet. Stod opp klokken kvart på seks i dag og dro rett på Spenst. Tenkte at siden det er så varmt å trene der på ettermiddagene for tiden, så trodde jeg at å trene tidlig på morgenen var lurt. Men neida, når jeg stod opp var dete hele 17 varmegrader ute og derfor supervarmt inne på Spenst også. Men har uannsett fått trent litt i dag, så er deilig å være ferdig med det for dagen. Nå sitter jeg og loker litt rundt på datamaskinen og sjekker ut alle bildene jeg har fått av Karina. Har lenge ventet på å få bilder av henne, men siden datamaskinen har vært på reparasjon har jeg måttet vente. Nå har jeg da bilder fra 17. mai, Stockholm og Isegran. Synes det er så gøy å ha til senere når man har tatt mange bilder. Alltid like morsomt å se på hvordan man så ut før osv.
Fant også TaxFree katalogen liggenede på kjøkkenet på morgenen i dag også. Et godt tegn på at det ikke er lenge til jeg reiser i hvertfall! Må si jeg gleder meg veldig, det blir knall tror jeg. Har jo vært ute og reist alene før, men det her blir en hel uke i sol og varme. Love it! Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg parfymen Daisy fra Marc Jacobs når jeg reiser. Synes den var ganske god når jeg luktet på den sist hvertfall. Hehe.
//Sandra
Her er hvertfall noen bilder fra turen vår til Stockholm.

Meg i nye klær

Søte Karina

Meg og Silje på NK

Ingen kommentarer: