mandag 23. juni 2008

Eksamensnerver

I morgen skal jeg få vite resultatet på eksamen, og jeg må ærlig talt si at jeg gruer meg! Herregud, tenk om det gikk skikkelig dårlig, og jeg har gått rundt i flere uker og ant fred og ingen fare, men så brått må jeg vite hva jeg fikk. Huff! Men klokken ti i morgen er hvertfall resultatet klart, og det skal bli utrolig deilig å bare bli ferdig også.

Nå har jeg blogget meg til 101 innlegg. Ikke verst på kun to måneder! Det er morsomt å se når antall innlegg øker i takt med antall lesere. Moro!

Jeg merket i stad at det er noe galt med telefonen min. Det er flere som har prøvd å ringe meg en del ganger i dag, men de blir bare satt rett over til telefonsvareren. Kan ikke helt skjønne det, for det er ikke lenge siden jeg hadde den til reparasjon. Weird! Pluss at jeg ikke alltid kan ringe med den heller. Kanskje jeg rett og slett skal gå til anskaffelse av en ny telefon etterhvert, for det er begynner å bli ganske så plagsomt.

For øyeblikket er jeg egentlig veldig trøtt, men jeg har egentlig veeeldig lyst på litt godteri her jeg sitter nå, men får vel bare pusse tennene og legge meg, så slipper jeg å tenke mer på det. Hihi.

//Sandra

Fine bilder fra sommeren 2006 får meg virkelig til å ønske at været kunne blitt litt bedre denne sommeren her. Huff så mye regn som det er for tiden!

Ingen kommentarer: