onsdag 4. juni 2008

Lazy day

Litt dårlig oppdatering her i dag, men er jo så fint vær så har ikke vært hjemme før nå. Har vært ute hele dagen på et sted som heter Glufsa hvor vi har badet og solt oss. Men jeg har da selvfølgelig klart å bli solbrent, siden jeg ikke smurte meg på ryggen. Au! Kan vel trygt si at jeg er litt sliten også, etter å ha syklet så langt. Det er da jeg vet hvor glad jeg egentlig er i scooteren min. Hehe. Har hatt en kjempekoselig tur i dag, med mange koselige mennesker. Ble litt grilling og bading utover dagen, men som den pingla jeg er, så badet jeg kun en gang.
Skal snart ut igjen nå med båten til Ole, så tror jeg skal satse på å holde t-skjorta på nå for resten av kvelden, for ryggen min føles virkelig ikke god nå! Ble i hvertfall litt brun da.
//Sandra
Meg og Jonas
Charlotte
Meg og min nye venn :-)


Ingen kommentarer: